Proponowany porządek obrad

  1. Otwarcie VIII sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
  2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
  3. Zatwierdzenie porządku obrad.
  4. Przyjęcie protokołu z obrad VII sesji.
  5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  6. nformacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
  7. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Inowłódz za 2010 r.
  8. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Inowłódz za 2010 r.
  9. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Inowłódz.
  10. Podjęcie uchwały w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Inowłódz.
  11. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Inowłódz na lata 2011 - 2014.
  12. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2011.
  13. Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie bezprzetargowej nieruchomości stanowiących własność Gminy Inowłódz.
  14. Podjecie uchwały w sprawie trybu i sposobu powołania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.
  15. Podjecie uchwały w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników.
  16. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na VII sesji.
  17. Interpelacje i zapytania.
  18. Wolne wnioski i informacje.
  19. Zamknięcie obrad VIII sesji Rady Gminy.

                 Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz
    mgr inż. Marek Leszczyński

Pin It