Proponowany porządek obrad
- Otwarcie VIII sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad VII sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- nformacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Gminy Inowłódz za 2010 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Inowłódz za 2010 r.
- Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Wójtowi Gminy Inowłódz.
- Podjęcie uchwały w sprawie określenia zakresu i formy informacji o przebiegu wykonania budżetu Gminy Inowłódz.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Inowłódz na lata 2011 - 2014.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2011.
- Podjęcie uchwały w sprawie przeznaczenia do sprzedaży w formie bezprzetargowej nieruchomości stanowiących własność Gminy Inowłódz.
- Podjecie uchwały w sprawie trybu i sposobu powołania i odwoływania członków Gminnego Zespołu Interdyscyplinarnego.
- Podjecie uchwały w sprawie powołania zespołu ds. zaopiniowania kandydatów na ławników.
- Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na VII sesji.
- Interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad VIII sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz
mgr inż. Marek Leszczyński