Proponowany porządek obrad
- Otwarcie III sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
- Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
- Zatwierdzenie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z obrad II sesji.
- Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
- Podjecie uchwał w sprawie:
a) zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2010;
b) uchwalenia Statutu Zakładu Usług Komunalnych w Inowłodzu;
c) ustalenia wynagrodzenia dla Wójta – Pana Zenona Chojnackiego;
d) ustalenia zryczałtowanej diety dla Przewodniczącego i Wiceprzewodniczących Rady Gminy Inowłódz;
e) zasad otrzymywania i wysokości diet przysługujących radnym za udział w posiedzeniach rady i komisji oraz zwrotu kosztów podróży służbowych;
f) ogłoszenia wyborów organów sołectw w Gminie Inowłódz;
g) zatwierdzenia rocznego ramowego planu pracy Rady Gminy Inowłódz na 2011 rok;
h) uchylenia Uchwały Nr XLI/210/2010 Rady Gminy Inowłódz z dnia 18 lutego 2010 r. dotyczącej zasad udzielania dofinansowania na usuwanie azbestu lub wyrobów zawierających azbest z terenu Gminy Inowłódz;
i) wyboru Radnych Rady Gminy Inowłódz do Społecznej Komisji Mieszkaniowej. - Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na II sesji.
- Interpelacje i zapytania.
- Wolne wnioski i informacje.
- Zamknięcie obrad III sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz
mgr inż. Marek Leszczyński