Proponowany porządek obrad
-
Otwarcie XXV sesji Rady Gminy Inowłódz VI kadencji.
-
Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
-
Zatwierdzenie porządku obrad.
-
Przyjęcie protokołu z obrad XXIV sesji.
-
Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
-
Informacja Wójta o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
-
Informacja o przebiegu wykonania budżetu Gminy Inowłódz za I półrocze 2012 r.
-
Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2012.
-
Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych szkół o uprawnieniach szkół publicznych, w których jest realizowany obowiązek szkolny lub obowiązek nauki, oddziałów przedszkolnych przy tych szkołach.
-
Podjęcie uchwały w sprawie podziału Gminy Inowłódz na stałe obwody głosowania, ustalenia ich numerów, granic oraz siedzib obwodowych komisji wyborczych.
-
Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na XXIV sesji.
-
Interpelacje i zapytania.
-
Wolne wnioski i informacje.
-
Zamknięcie obrad XXV sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz
mgr inż. Marek Leszczyński