Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowłodzu poszukuje osoby zainteresowanej świadczeniem w 2025 r. usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w formie umowy zlecenia, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego ” – edycja 2025
Asystentem mogą zostać osoby, które:
- posiadają dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta; lub
- posiadają co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu; lub
- zostały wskazane przez uczestnika lub jego opiekuna prawnego (w przypadku osoby małoletniej albo ubezwłasnowolnionej całkowicie) do świadczenia usług, pod warunkiem złożenia przez w/w osoby pisemnego oświadczenia, że wskazany asystent jest przygotowany do realizacji wobec niej usług asystencji osobistej oraz, że nie jest członkiem rodziny osoby niepełnosprawnej;
- mają obywatelstwo polskie
Zakres obowiązków asystenta:
Do zadań asystenta należeć będzie m.in. pomoc w:
- wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu;
- wyjściach i dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
- załatwianiu spraw urzędowych;
- korzystaniu z dóbr kultury.
Niezbędne dokumenty:
- CV,
- Karta zgłoszenia kandydata na asystenta osoby niepełnosprawnej do Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego” – edycja 2025 wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje.
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dokumenty można składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz w dni robocze od 7.30-15.30, drogą mailowa: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 44 710 11 23
Kierownik Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej
w Inowłodzu
Iwona Szczepańska