Informujemy, że XI sesja IX kadencji Rady Miejskiej w Inowłodzu odbędzie się 30 stycznia 2025 r. o godz. 13:00.
Projekty uchwał znajdują się pod linkiem: https://bip.inowlodz.pl/ogloszenia-informacje/5925-informacja-o-xi-sesji-ix-kadencji-rady-miejskiej-w-inowlodzu
- Szczegóły
- Patrycja Kęsy
Gmina Inowłódz jako Partner Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Tomaszów Mazowiecki – Opoczno zaprasza do zapoznania się z Obwieszczeniem Burmistrza Opoczna.
Obwieszczenie
Burmistrz Opoczna
zawiadamia o wyłożeniu projektu dokumentu:
Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Tomaszów Mazowiecki-Opoczno na lata 2021-2027 z perspektywą do 2030 roku
wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko
Działając zgodnie z zapisami ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1465, 1572, 1907 i 1940), w odniesieniu do art. 39 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.), Burmistrz Opoczna, jako reprezentant Lidera Związku Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Tomaszów Mazowiecki - Opoczno podaje informacje o wyłożeniu do wglądu projektu dokumentu: Strategia Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Tomaszów Mazowiecki-Opoczno na lata 2021-2027 z perspektywą do 2030 roku wraz z Prognozą oddziaływania na środowisko (załączniki do obwieszczenia).
Z projektem dokumentu można zapoznać się poprzez poniższe załączniki lub w Urzędzie Miejskim w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno oraz w siedzibach gmin wchodzących w MOF Tomaszów Mazowiecki-Opoczno, w godzinach urzędowania.
Zgodnie z art. 40 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) uwagi i wnioski do ww. dokumentu mogą być wnoszone w formie:
- pisemnej na formularzu osobiście lub pocztą na adres Urzędu Miejskiego w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno oraz w siedzibach gmin wchodzących w MOF Tomaszów Mazowiecki-Opoczno lub
- ustnej do protokołu w siedzibie Urzędu Miejskiego w Opocznie, ul. Staromiejska 6, 26-300 Opoczno oraz w siedzibach gmin wchodzących w MOF Tomaszów Mazowiecki-Opoczno lub
- za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- za pomocą formularza on-line: https://ankieta.deltapartner.org.pl/tomaszow_mazowiecki_opoczno_prognoza_oos
Uwagi i wnioski należy składać w terminie do dnia 11.02.2025 (21 dni).
Zgodnie z art. 41 ww. ustawy, uwagi i wnioski złożone po upływie wskazanego terminu zostaną pozostawione bez rozpatrzenia. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag i wniosków jest Burmistrz Opoczna.
(powyższa treść w wersji word jest zawarta w obwieszczeniu będącym załącznikiem do wiadomości)
- Szczegóły
- Krzysztof Pazurek
Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Inowłodzu poszukuje osoby zainteresowanej świadczeniem w 2025 r. usługi asystenta osobistego osoby niepełnosprawnej w formie umowy zlecenia, w ramach programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego” – edycja 2025
Usługi asystencji osobistej mogą świadczyć osoby niebędące członkami rodziny uczestnika, opiekunami prawnymi uczestnika lub osobami faktycznie zamieszkującymi razem z uczestnikiem:
1) posiadające dokument potwierdzający uzyskanie kwalifikacji w następujących zawodach i specjalnościach: asystent osoby niepełnosprawnej, opiekun osoby starszej, opiekun medyczny, pedagog, psycholog, terapeuta zajęciowy, pielęgniarka, siostra PCK, fizjoterapeuta lub za zgodą realizatora Programu, w innych zawodach i specjalnościach o charakterze medycznym lub opiekuńczym lub
2) posiadające co najmniej 6-miesięczne, udokumentowane doświadczenie w udzielaniu bezpośredniej pomocy osobom z niepełnosprawnościami, np. doświadczenie zawodowe, udzielanie wsparcia osobom z niepełnosprawnościami w formie wolontariatu, lub
3) wskazane przez uczestnika lub jego opiekuna prawnego (w przypadku osoby małoletniej albo ubezwłasnowolnionej całkowicie) w Karcie zgłoszenia do Programu „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2025, której wzór stanowi załącznik nr 7 do Programu.
Zakres obowiązków asystenta:
Do zadań asystenta należeć będzie m.in. pomoc w:
- wykonywaniu czynności dnia codziennego dla uczestnika Programu;
- wyjściach i dojazdach z uczestnikiem Programu w wybrane przez uczestnika miejsca;
- załatwianiu spraw urzędowych;
- korzystaniu z dóbr kultury.
Niezbędne dokumenty:
- CV,
- Karta zgłoszenia kandydata na asystenta osoby niepełnosprawnej do Programu „Asystent osobisty osoby niepełnosprawnej dla Jednostek Samorządu Terytorialnego” – edycja 2025 wraz z dokumentami potwierdzającymi kwalifikacje.
Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
Dokumenty można składać w Gminnym Ośrodku Pomocy Społecznej w Inowłodzu, ul. Spalska 2, 97-215 Inowłódz w dni robocze od 7.30-15.30, drogą mailowa: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt telefoniczny pod nr 44 710 11 23
- Szczegóły
- Krzysztof Pazurek