Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie XXXIII sesji Rady Gminy Inowłódz VII kadencji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
3. Zatwierdzenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z obrad XXXII sesji.
5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Inowłódz na lata 2017-2030.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2017.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wynajem lokalu użytkowego stanowiącego mienie komunalne.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na wydzierżawienie nieruchomości (pow. 0,0250 ha z dz. nr 337/16 w Spale).
11. Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia trybu udzielania i rozliczania dotacji dla niepublicznych przedszkoli i niepublicznych szkół podstawowych prowadzonych na terenie Gminy Inowłódz oraz trybu i zakresu kontroli prawidłowości ich pobrania i wykorzystania.
12. Przyjęcie „Sprawozdania z realizacji programu współpracy Gminy Inowłódz z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za rok 2016”.
13. Informacja nt. oceny zasobów pomocy społecznej za rok 2016 dla Gminy Inowłódz.
14. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na XXXII sesji.
15. Interpelacje i zapytania.
16. Wnioski Komisji, wolne wnioski i informacje.
17. Zamknięcie obrad XXXIII sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz
mgr Wacław Chachuła