Proponowany porządek obrad:
1. Otwarcie XXVI sesji Rady Gminy Inowłódz VII kadencji.
2. Stwierdzenie prawomocności obrad sesji.
3. Zatwierdzenie porządku obrad.
4. Przyjęcie protokołu z obrad XXV sesji.
5. Informacja Przewodniczącego Rady o działaniach podejmowanych w okresie między sesjami.
6. Informacja Wójta o działaniach podejmowanych pomiędzy sesjami.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Inowłódz na lata 2016-2030.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmian budżetu Gminy Inowłódz na rok 2016.
9. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości /dz. nr 4180 w Inowłodzu/.
10. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości /dz. nr 75 w Inowłodzu/.
11. Podjęcie uchwały w sprawie wyrażenia zgody na zbycie nieruchomości /dz. nr 114/1 w Zakościelu/.
12. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia Statutu Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Inowłodzu.
13. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Programu Wspierania Rodziny w Gminie Inowłódz na lata 2016-2019.
14. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Inowłódz” /Pan T. Cisowski/.
15. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Inowłódz” /Pan A. Motylewski/.
16. Podjęcie uchwały w sprawie nadania tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Inowłódz” /Pani B. Opacka/.
17. Podjęcie uchwały w sprawie nadania pośmiertnie tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Inowłódz” /Pan J. Baran/.
18. Podjęcie uchwały w sprawie nadania pośmiertnie tytułu „Honorowy Obywatel Gminy Inowłódz” /Pan Z. Godlewski/.
19. Informacja o realizacji wniosków zgłoszonych na XXV sesji.
20. Interpelacje i zapytania.
21. Wnioski Komisji, wolne wnioski i informacje.
22. Zamknięcie obrad XXVI sesji Rady Gminy.
Przewodniczący Rady Gminy Inowłódz
mgr Wacław Chachuła